donderdag 2 juni 2016

Een succesvolle CMSE® - Certified Machinery Safety Expert doet verslag

Lees nu hoe u in uw dagelijkse praktijk van de certificering kunt profiteren.

Robert Van Bommel, Technology Manager bij SCA, een wereldwijd opererende onderneming voor hygiënische producten heeft onlangs de kwalificering tot CMSE®- Certified Machinery Safety Expert met succes behaald.
"Met deze certificering tonen wij samen met de fabrikant aan dat wij deskundig zijn in het controleren of machines aan alle veiligheidseisen voldoen. Zo kunnen we een grotere invloed op de fabrikant uitoefenen, wat tot een betere samenwerking leidt. Persoonlijk ben ik er trots op dat ik deze kwalificering heb behaald. Mijn kennis en mijn ervaring, die ik gedurende vele jaren heb verzameld, hebben mij op de weg hierheen geholpen. De kwalificering is een uitdaging, maar ik heb deze beschouwd als controle van mijn vakkennis", aldus Robert Van Bommel.

Hebt u interesse?
Wilt u ook graag CMSE® en onderdeel van een wereldwijde gemeenschap van veiligheidsexperts worden? Alle informatie, de voorwaarden voor de kwalificering en datums kunt u vinden opcmse.com.

Meer informatie:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten