donderdag 24 december 2015

Heeft u een technische vraag?

De Technische ondersteuning van Pilz biedt ondersteuning bij technische vragen en helpt bij de productkeuze.

Hebt u een technische vraag of ondersteuning nodig bij de productkeuze of het gebruik van componenten? Dan helpen de ervaren applicatie-ingenieurs van de Technische ondersteuningu deskundig en gegarandeerd verder.

De Technische ondersteuning van Pilz levert praktische oplossingen voor technische uitdagingen en geeft pasklare antwoorden op individuele vragen. De ondersteuning gaat veel verder dan de diagnose bij foutmeldingen: hulp bij de productkeuze, het ontwerpen van schakelingen, vragen over de ingebruikneming alsmede optimalisatie tijdens het bedrijf behoren tot het aanbod.


Oplossingsgericht en productneutraal

Om individuele problemen optimaal op te lossen, worden niet alleen Pilz-producten gebruikt, maar wordt in het belang van de klant ook een oplossingsgerichte aanpak gevolgd.

Support dag en nacht
Klanten bereiken de internationale hotline op:
+49 (0) 711 3409-444
support@pilz.com


Als het probleem niet op afstand kan worden opgelost of als de foutanalyse ingewikkeld is, gaat de Technische ondersteuning ook naar de klant toe en biedt ze ter plekke ondersteuning.


Premium service Remote Support

Behalve de gratis telefonische technische ondersteuning biedt Pilz als premium service een "Remote Support" voor programmawijzigingen, software-updates en ingebruikneming aan.

Meer informatie:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten