dinsdag 1 september 2009

Resultaten online marktonderzoek

Geachte relatie,


Inmiddels hebben wij met het marktonderzoeksbureau Integron ons klanttevredenheids- / imago -onderzoek afgerond.

Van maart tot en met midden mei hebben 177 klanten en 126 prospects de online enquête ingevuld. Wij willen alle deelnemers hartelijk bedanken voor hun medewerking.

Onze klanten beoordelen Pilz met een gemiddeld rapportcijfer van 7,7. Onze prospects verwachten dat wij het iets beter doen en geven een cijfer van 7,9. Wij zijn blij dat u tevreden over Pilz bent.

Wij hebben ook geconstateerd dat er een aantal processen voor verbetering vatbaar zijn. Daar gaan wij – Pilz als organisatie - de komende tijd hard aan werken.

Inmiddels hebben wij diverse werkgroepen in de organisatie samengesteld die zorg gaan dragen voor verbeteracties waardoor de kwaliteit gewaarborgd wordt. Wij verwachten dat u daar begin 2010 de eerste resultaten van gaat merken.

Nogmaals bedankt voor de medewerking,

Met hartelijke groet,


Jan Tournois
Directeur Pilz Nederland












Diane van Putten
Manager Marketing & Communicatie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten